Home Aktualności Agencja Rynku Rolnego zawarła cztery nowe umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych

Agencja Rynku Rolnego zawarła cztery nowe umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych

0
0

W lipcu 2015 roku zostały przez ARR podpisane cztery umowy na realizację kampanii informacyjnych i/lub promocyjnych, takich jak:

  • Pokochaj olej rzepakowy”;
  • Rozsmakuj się w Europie”;
  • Smak jakości i tradycji prosto z Europy”;
  • Smaki Europy – jakość i tradycja”,

których działania będą prowadzone na rynku Polski, Słowacji, Japonii, Kanady, Singapuru, Tajwanu, Nowej Zelandii, RPA, Kazachstanu, Algierii, Białorusi i Chin.

Podmiotami, z którymi ARR zawarła umowy są:

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju;

Związek „Polskie Mięso”;

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (Lider Konsorcjum) oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant);

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej (Lider Konsorcjum), Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw – Spółdzielnia Osób Prawnych (Konsorcjant), Polski Związek Hodowców 

i Producentów Bydła Mięsnego (Konsorcjant) oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej (Konsorcjant).

Produkty objęte promocją to olej rzepakowy, świeża, schłodzona lub mrożona wołowina i wieprzowina oraz przetwory spożywcze wytworzone na bazie tych produktów, mięso drobiowe wysokiej jakości oraz świeże i przetworzone owoce oraz warzywa.

Trzy kampanie wdrażane będą przez okres 3 lat, zaś jedna – realizowana przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego – przez okres 2 lat.

Łączny budżet kampanii wynosi blisko 10,3 mln Euro.

Źródło: ARR

Facebook Comments Box

LEAVE YOUR COMMENT